DIENST NA VERKOOP HERSTELLINGEN

BEFRAKO service en dienst na verkoop

Werkwijze:

1. U maakt een afspraak met ons kantoor voor de ophaling van uw reparatie service [at] befrako [dot] be of 011/82.37.97

2. U vult volledig onderstaande HERSTELBON in en brengt deze duidelijk zichtbaar aan de buitenzijde van de verpakking aan.

3. U verpakt op een degelijke manier het toestel, schade aan verzonden producten zijn NIET ten laste van BEFRAKO. U bent zelf verantwoordelijk voor een degelijke en beschermende verpakking (best in originele verpakking)

4. U stuurt uw herstelling naar:BEFRAKO NV, KMO zone Molenheide 4081 te 3520 ZONHOVEN

5. Transportkosten zijn ten laste van de klant, met uitzondering van herstellingen ONDER WAARBORG (zie onze garantievoorwaarden)

6. De hersteltermijn voor reparaties bedraagt tussen 8 en 10 werkdagen.

7. Herstellingen dienen CONTANT betaald te worden bij afhaling of levering.

8. Wij zullen alles in het werk stellen om U zo goed en snel mogelijk te helpen.

Het Befrako-team 

PRINTVERSIE HERSTELBON

Comments