DIENST NA VERKOOP HERSTELLINGEN

BEFRAKO service en dienst na verkoop

[Download het herstelformulier onderaan aan deze pagina]

Beste mevrouw, mijnheer

 

Onderwerp:    herstelling van uw naaimachine

Het spijt ons te vernemen dat uw Singer, Pfaff of Husqvarna-Viking naaimachine is stuk gegaan.

Wij doen de dienst na verkoop en zullen de nodige acties ondernemen om u de machine via uw lokaal kantoor van BPost te kunnen laten opsturen. Als u het formulier in bijlage invult (indien mogelijk, bij voorkeur op uw PC en niet met pen) en terugstuurt naar info [at] befrako [dot] be of naar het postadres hieronder vermeld, dan doen wij het nodige om u de verzenddocumenten van BPost op te sturen.

Laat het garen ingeregen in de machine zitten, zodat de hersteller onmiddellijk ziet wat er fout is gegaan. Laat ook het pedaal, de naald en de persvoet op/bij de naaimachine zitten.

Stuur uw naaimachine terug met al de accessoires en in de originele (of een equivalente) verpakking en bescherming. Het is belangrijk dat het toestel rondom goed beschermd wordt (zeker ook de onderkant moet goed beschermd zijn). BEFRAKO nv is niet verantwoordelijk voor beschadigingen tijdens het transport.

Steek een kopie van het aankoopbewijs en van het invulformulier in de doos zodat we de garantieperiode kunnen verifiëren!

Mocht u nog meer vragen hebben, dan staan we natuurlijk ter beschikking.

 

Vriendelijke groeten,

 

Uw BEFRAKO-team


 

Customer Service

KMO-ZONE Molenheide 4081

3520 Zonhoven

T: +32 11 82 37 97

info [at] befrako [dot] be | www.befrako.be

www.singer.be  | www.pfaffbelgium.be  | www.husqvarnavikingbelgium.be

  

PRINTVERSIE HERSTELBON